Ofte stillede spørgsmål

Hvordan bliver jeg kunde hos jer?
Hvis du gerne vil have vi leverer maden til dig, skal du kontakte visitationen i din kommune. Du kan se hvem i leverer til her
Hvad skal jeg betale for maden?
Når du bliver visiteret til madservice igennem din kommune, er prisen afhængig af den aftale som vi har indgået med den givne kommune. Du vil altid kunne få prisen oplyst ved at kontakte din kommune direkte.
Hvordan betaler jeg for maden?
I de fleste tilfælde vil betalingen blive afregnet direkte igennem din pension. Det vil kun være i særtilfælde, hvor du modtager en faktura direkte fra os.
Hvad kan jeg vælge af mad?
Vi har 14 forskellige retter du kan vælge imellem hver uge. Du afkrydser blot på sedlen hvad du ønsker til næstkommende bestilling, og giver den til din chauffør.
Hvordan skal jeg opbevare maden jeg får fra jer?
Du skal opbevare maden i dit køleskab ved max 5C, indtil du skal spise den. Får du varm levering, vil chaufføren stille det på en tallerken med det samme til dig.
Hvordan opvarmer jeg maden?
Du kan bruge både mikrobølgeovn eller alm. Ovn. Vores emballage kan klare begge dele. Det vil stå på mærkatet hvordan den enkelte ret skal opvarmes.
Hvordan kan jeg afbestille maden?
Hvis du ønsker at afbestille maden for en dag eller periode, skal du kontakte os direkte enten på mail eller tlf. Det skal dog senest være dagen før en levering.